środa, 10 maja 2017

Personalizowana miarka wzrostu

Długo myślałam nad prezentem dla bliźniaków. Na szczęście pomysł spadł mi z nieba ;) Mama rokokowej Tosi dała Nikosiowi miarkę wzrostu. Pomysł bomba! Zaczęłam szperać w internecie i po zapoznaniu się z ofertami do głowy wpadł mi pomysł, że bez problemu zrobię miarkę sama z własnym projektem. Szybko stworzyłam projekt na komputerze z wizerunkami Uli, Wojtka, Marty i Emilii jako krasnale.
W firmie wydrukowali mi to w formie naklejki i nakleili na płytę pcv. W domku dokleiłam na taśmie dwustronnej elementy z pianki dla efektu 3d.
Do kupiłam też haczyk, żeby było za co powiesić.

Wyszłam bardzo na plus, bo kupna Miarka to koszt ok. 70 złotych. Ja mam ją za 25 zł.


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) tak już mam, że jak tylko mogę, lubię zrobić coś własnoręcznie, żeby było jedyne w swoim rodzaju

      Usuń