niedziela, 18 lutego 2018

50 urodziny na wesoło

Bardzo spodobała mi się organizacja tematycznych imprez. Ponieważ mama została potraktowana po królewsku, musiałam również dla taty przygotować coś specjalnego.


Jako motyw przewodni wymyśliłam hasło "murarz swojego sukcesu". Dlaczego?
Tata zajmuje się budowlanką zawodowo i jest bardzo dobry w tym co robi. Klienci go bardzo cenią. Na dobrą opinię tata pracował bardzo starannie od młodych lat. A nie miał łatwo... Nie opowiem historii jego życia, ale start miał tak trudny, że nikt nie wierzył, jakoby mógł cokolwiek osiągnąć. Dodatkowo, gdy bez grosza przy duszy postanowił wybudować dom, ludzie pukali mu w czoło. Wiesio jednak utarł im wszystkim nosa, wybudował śliczny domek, stworzył fajną rodzinę i zapracował na opinię może nawet najlepszego fachowca w okolicy.
Dlatego właśnie wykorzystałam do motywu przewodniego kielnię i sztabki złota- symbol sukcesu.

Sztabką złota było pudełeczko na elegancki zestaw dla gentelmena, które tata będzie mógł przyodziać na majowe wesele mojego brata. Do środka sztabki wsadziłam też pieniążek z urodzin mamy :) Spasował mi do "sukcesu" i to on zrobił największą furorę, wywołując u rodziców parsknięcie głośnego chichotu:) Prezent tworzył również pojemniczek na "złoto w płynie", które Bogacz może popijać wieczorami wraz z małżonką - kufel do piwa z wygrawerowaną personalizacją mojego autorstwa. Au 0,5 litra :)
















5 komentarzy:

  1. Tort sama piekłaś? Bardzo fajny pomysł z motywem przewodnim :)

    Z moim tatą było podobnie. 30 lat temu wyjechał ze wsido Warszawy. Najpierw sprzedawał na stadionie dziesięciolecia, potem pracował wiele lat jako dozorca. W między czasie dorabiał przy remontach. 8 lat temu został polecony do pracy w teatrze. Jest pracownikiem technicznym w dużym teatrze, ale pokazał co potrafi. Tak spodobał się dyrektorowi, że robił remont w jego mieszkaniu! A myślę, że znanego dyrektora stać na duże firmy, a poleca mojego tatę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję :)
    Chciałabym pięć, ale nie mam ręki. Tort zamawiany w cukierni z "domowymi wypiekami". Zaingerowałam tylko nieco w dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 urodziny mojego taty wyglądały nieco inaczej. Dużo śmiechu, zabawy i tańce, a "wisienką na torcie" były gry w takim stylu https://4gift.pl/gadzety/na-impreze/alkoholowe-gry Wszyscy brali w nich udział i będę wspominała tą zabawę bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak, bawić się trzeba! Takie gry to fajna atrakcja. A jeśli chodzi o prezent to można pomyśleć o jakimś dodatku odzieżowym, może buty https://butymodne.pl/sandaly-damskie-shelovet-na-plaskim-obcasie-c5540.p447.f128.html ? Ja to zawsze cieszę się gdy dostanę nową parę, bo butów nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 55 year-old Accounting Assistant IV Briney McGeever, hailing from Westmount enjoys watching movies like Baby... Secret of the Lost Legend and Painting. Took a trip to Pearling and drives a Jaguar C-Type. zobacz teraz

    OdpowiedzUsuń