sobota, 12 stycznia 2019

Dzień babci i dziaka - piankowe inspiracje

Mam wielki sentyment do tego dnia, gdyż swoim babciom zawsze robiłam własnoręczne laurki. Swoje dzieci też chcę nauczyć, że najlepsze prezenty to takie prosto z serca i małych rączek.
Oto moje propozycje na kreatywne gadżety, które bardzo łatwo wykonać razem, z nawet najmłodszymi pociechami.

- zakładka do książki z małej rączki.
Wystarczy odrysować (lub u maluszków odbić i dopiero odrysować) dłoń, wyciąć z brokatowej pianki. Zgiąć paluszki z pomocą kleju-  ja użyłam kleju na gorąco. Na można koniec ozdobić wstążkami i koraliczkami. 








- podkładka pod kubek z odbitym paluszkiem.
Tu również użyłam ozdobnej pianki, koralikow, ale dodatkowo z modeliny wykonaliśmy kilka kuleczek i serduszko. W dwóch białych kulkach Nikodem i Nina odbili swoje paluszki. Wszystko skleiliśmy klejem "magik".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz