piątek, 10 marca 2017

Projekty dla Quality art

Dużo zaczyna się dziać w mojej artystycznej działalności. Dla siebie, rodziny i znajomych. Jedne prace już zakończone, inne są w trakcie realizacji i do września będę sykcesywnie wykonywać kolejne elementy. Jednym z ukończonych już "zleceń" były ulotki dla zaprzyjaźnionej firmy dekoratorskiej. Powstało dosłownie coś z niczego, bo wiele głównych elementów musiałam narysować w komputerze od podstaw. Graficzka oświadczyn to właściwie kolaż, może ciut nieudolny, ale to i tak wyczyn przy absorbującym małym dziecku. Hitem też są balony... Cudem udało się wydobyć z nich to, co najlepsze. Nieźle się naobrabiałam w photoshopie i corelu, żeby taki był efekt finalny. Przy mnie fotografia reklamowa wkracza na nowy wymiar. Potrafię się obyć nawet bez produktu. Tak jak to było z krzesłem;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz