sobota, 29 kwietnia 2017

Drzwi do świata krasnoludków

Jako mała dziewczynka lubiłam bawić się w istnienie magii i magicznych stworków. Chociaż krasnoludki niekoniecznie były moim ulubionymi istotami, bo trochę mnie denerwowały i wolałam małe wróżki, to przy dzieciach muszę chyba się z nimi zaprzyjaźnić.



 Domowe skrzaty mogą przechodzić do ludzi przez magiczne wrota. Wystarczy ustawić w ustronnym miejscu portal i w ten sposób zapraszamy je do siebie.
Dzieci zazwyczaj uwielbiają takie historie i liczę, że tym razem też tak będzie. Oby bliźniaki wraz ze starszymi siostrami będą chciały bawić się z krasnalami.



Przygotowałam sobie tekturę, patyczki do lodów, klej vicol i miedziane druciki na elementy dekoracyjne. Malutkie zawiaski kupił mi teść w sklepie budowlanym. To był jedyny wydatek na cały gadżet.

Do tekturowych elementów drzwi i framugi doklejalam patyczki. Nadmiar patyczka ucinałam nożyczkami. Między tekturowe części wkleiłam vicolem zawiasik. Po połączeniu drzwi i ścianki przymocowałam tył z pianki, brokatu oraz lawendy. Druciki dekoracyjne umocowałam śrubkami a klamkę (do wcześniej wyciętej dziury ) przykleiłam klejem kropelką.



Na końcu wypalarką zrobiłam dodatkowe zdobienia oraz z szyszki i muliny wykonałam krasnalowy dzwonek z szyszki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz