czwartek, 6 kwietnia 2017

Pisanka z filcu

Każde święta poprzedza moja manualna nadaktywność. Tym razem postanowiłam zrobić jajko, z którym junior uda się na święcenie. Moim marzeniem było zrobić cały filcowy koszyczek, ale nie chcę zbyt nadużywać cierpliwości syna.



Potrzebne były:
-Kolorowt filc (oraz pianka)
-Wstążki w różnych kolorach i szerokościah
- nitką lub/i mulina
- gąbka do wypełnienia (może być to zwykła zmywakowa)


Używając okrągłego elementu narysowałam kształt jajka na gąbce. Po wycięciu odrysowałam na filcu kształt o 1 cm szerszy.





Przygotowałam z filcu, wstążek i pianki elementy dekoracyjne i doszyłam je do filcowych połówek jajka. Zygzak z pianki dodatkowo wzmocniła klejem. Następnie zszyłam obie połówki jaja muliną. Wewnątrz czyiście jest gąbka. Gotowe!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz