wtorek, 12 września 2017

Królowa jest tylko jedna

Brzmi dobrze wszystkim znane powiedzenie. Trochę w tym prawdy jest. Też mam swoją królową i faktycznie jest tylko jedna taka na świecie.
 Mama.
Niedługo obchodzi 50 urodziny.
 50-tka w mojej głowie to  taka Królowa Życia- dojżała kobieta, zadbana,pełna życia, jednak już z pewną życiową mądrością i bagażem doświadczeń. Tak powstał pomysł na motyw przewodni urodzin. Trochę z humorem, a trochę na poważnie. Żeby się jubilatce miło zrobiło i były to faktycznie wyjątkowe urodziny.

 Jako dekoracjo-pamiątka: polska waluta o nominale 50 w wersji urodzinowej. Użyłam jej do kartki z życzeniami.  Życzenia były stylizowane na oficjalne pismo z Pałacu. Do koperty razem z kartką trafił prezent godny królowej. Zaproszenie na relaks w małym spa. Kolejnym żartobliwym elementem jest korona, którą sama wycinałam w brokatowej piance.
Tort dedykowany "Jej Wysokości", to kolejny pomysł z drugim dnem - mama jest niziutką kobietą :)

Mama była wzruszona, ale łezka popłynęła jej ze śmiechu.I właśnie o taki efekt mi chodziło.


Motyw przewodni.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz