wtorek, 7 września 2010

Perły

<<"Perła">>
Cudowny obrazek znalazłam na internecie.Tak jestem nim zachwycona, że aż zainspirował mnie do pracy :). Najpierw myślałam o zrobieniu sesji fotograficznej z perłami, ale później doszłam do wniosku, że TO namaluję. W końcu mama kupiła mi zestaw do  szkicowania w biedronce  i pasowało go przetestować Więc zrobiłam sobie ponętne foto (w ubraniu oczywiście) i ruszyłam do dzieła. Trochę wyobraźni i w godzinkę powstał ten obrazek. Prawdopodobnie użyję go do planu zajęć, czy coś w tym stylu.

Oprócz normalnych ołówków o różnej miękkości użyłam również ołówka węglowego. Na photoshopie zmieniłam też kolor na sepie. Stwierdziłam, że tak będzie lepiej się prezentował.


moja interpretacja
obrazek, który mnie zainspirował

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz