środa, 8 września 2010

Zaplanowana edukacja

<<"Plan zajęć">>
Lubię mieć wszytko uporządkowane i ładnie posegregowanie, czynności do zrobienia wypisane. Dlatego zawsze plan lekcji mam wypisany. Jednak teraz to będzie "plan zajęć". Wprawdzie jeszcze go nie znam, ale przecież wypisać go na kartce mogę w każdej chwili.
Wczoraj miałam trochę inną koncepcję..... dzisiaj, po chwili namysłu plany się zmieniły. Chociaż dalej motyw przewodni się nie zmienił :P  OTO JAK POWSTAWAŁ MÓJ PLN ZAJĘĆ:
                 - z wykonanego wczoraj obrazka wycięłam postać i nakleiłam ją na  kartce z zeszytu w kratkę,
                 - przy górnej krawędzi narysowałam imitacje koronki. Na krawędzi bocznej wykonałam kreskę fioletowym  lakierem do paznokci ,
                  - przy lewej krawędzi bocznej narysowałam "motyw roślinny",
                  - z bibuły wykonałam kokardę: pasek bibuły o wymiarach 5:10 zgięłam na trzy części (na szerokość), następie krawędzie boczne ( na  długość) zgięłam do środka, dzięki temu uzyskałam pasek bibuły bez brzydkich krawędzi. Następnie ułożyłam bibułę w kształt kokardy, ściskając  rulonik w połowie. Drugim paskiem bibuły owinęłam ściśnięty środek. Na koniec dokleiłam dolne wstążki.
                  - tak wykonaną kokardę przykleiłam do kartki na wysokości koronkowego wzorku,
                  - z papieru kolorowego o barwie złotej wycięłam 4 paski ( dwa krótsze i dwa dłuższe) i przykleiłam je do papieru śniadaniowego,
                  - paski lekko nasmarowałam oliwką dziecięcą (bardzo delikatnie) i spryskałam lakierem do włosów. Narysowałam jeszcze drobne "pęknięcia",
                  - przygotowane paski przykleiłam do całości i na ich wierzch  nakleiłam taśmę klejącą aby uzyskać efekt błyszczenia marmuru,
                  - z perełkowych koralików zrobiłam krótki łańcuszek i przymocowałam do kokardy.

Niestety na zdjęciach nie widać tego świetnego efektu imitacji marmuru. Szkoda, całkiem fajnie wygląda :)


Wzór ten jest bardzo kobiecy i elegancki. Łączy w sobie delikatność i subtelność z lekką nutą erotyzmu ;)
Szczerze powiem, że nie spodziewałam się tak dobrego efektu.
plan zajęć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz