poniedziałek, 6 września 2010

Pudełko 2

<<"Pudełko na wizytówki">>
Zaczęłam dostawać wizytówki od firm...z różnych przyczyn.... ;p        i te wizytówki powoli się zaczęły plątać. Oczywiście mogę je wsadzić do moich dokumentów, ale po co nosić pełno wizytówek przy sobie, gdy nie są one nawet potrzebne. Więc zrobiłam pudełeczko na wizytówki. Także te moje, których jeszcze nie mam.... ale może kiedyś :). Na  razie wsadziłam te moje "niby wizytówki" (mam je 2: jedną tą co pokazywałam i drugą- naklejkę. Jest ona pokazana na poniższym zdjęciu a przykleję ją wkrótce na jakiś zeszyt, czy teczkę).

Szkielet wykonałam z tektury, nakleiłam na nią brązowy papier i dokleiłam ozdoby z katalogów AVON. Znalazłam fajny motyw z torebki.To ten na kresce dzielącej dwie komory na wizytówki. Nie bardzo mi się on podobał na tej torebce, ale na pudełku prezentuje się genialnie.

Oto moje dzisiejsze dzieło:






No i dołączam jeszcze moją "nibywizytówkę" jak prezentuje się po wydrukowaniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz