piątek, 6 lutego 2015

Majowe Dzieciaki

Dla Pani Mai Ignaś powstałą koperta i grafika z dziećmi. Ta wspaniała kobieta  ma wielkie serce i pomaga chorym dzieciom. Miło, że to ja teraz mogłam zrobić coś dla niej.


Później się dowiedziałam, że do kopert trafiły pieniążki, które zostały zebrane w akcji zorganizowanej przez Panią Maję. Następie kwota trafiła do jej podopiecznych.

Ukradłam z profilu Majowych Dzieciaków zdjęcie, które mnie bardzo urzekło...

Komentarz jest zbędny -uśmiech dziecka mówi wszystko. 

Pani Maja ze swoją podopieczną
Miło się na sercu robi, prawda?


2 komentarze:

  1. Bardzo miło, zwłaszcza, że ten uśmiechnięty szkrab to moja córcia... Swoim uśmiechem podbiła już niejedno serce... A ciocię Maję, nazywaną przez nas "ciocią od pomagania" uwielbia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oojj prawda;) Taki z niej słodziak, że nie da się oprzeć jej urokowi :D

    OdpowiedzUsuń